Kebebasan berekspresi di blog

April 10, 2007 at 10:19 am 7 comments

“Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.”
[Universal Declaration of Human Rights … Article 19]

Hehehe,😀
Sehingga Menteri Penerangan Malaysia, Zainuddin Maidin pun bebas-bebas aja dong untuk bilang:

Blogger adalah Jurnalis Frustasi
Blogger wanita indonesia adalah pembohong, alias tukang kibul.

Entry filed under: gosip, komentar, ngomel. Tags: .

Hapuskan tradisi barbar! Matiin komputer otomatis

7 Comments Add your own

  • 1. CempLuk  |  April 10, 2007 at 5:26 pm

    Nge blog adalah hobi..DaN ngeblog itu pilihan…Wah seenak nya juga yah, jika pak menteri dari negeri jiran ini mengatakan blogger jurnalis frustasi😦

  • 2. pyuriko  |  April 11, 2007 at 2:47 am

    Lagi2 Wanita yang kena dampaknya,.. dibilang tukang tipu… iiccchhh,.. maksudnya apa nih😀

  • 3. venus  |  April 11, 2007 at 3:14 am

    pak menteri lagi stress dan gak gaul. jadi, biarin aja dah dia ngomong apa juga…EGP, hihihi…

  • 4. cikal61  |  April 11, 2007 at 8:31 pm

    lucu juga…. boleh saya copy?

  • 5. _MaIDeN_  |  April 12, 2007 at 12:40 am

    @cempluk,
    😀 emang enak hehehe

    @pyuriko,
    Pak menteri pernah ditipu cintanya kali😀

    @venus,
    Stress karena nggak gaul xixixi

    @cikal61,
    Yang mana saja, silakan

  • 6. ranny  |  April 12, 2007 at 10:12 am

    hahahha kek postingan na pak mata
    halah sabodo teing da si pak mentri mo bilang apa…suka suka gw dunk hihih
    wah baru niyhh pantesan aja ga pernah ke blog ranny hikz hikz

  • 7. rama  |  April 17, 2007 at 4:09 am

    blogger adalah jurnalis yang kelebihan waktu kerja, makanya semua aktif pas jam kerja doang, huehehehe

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

Top Clicks

  • None

%d bloggers like this: